Τετάρτη 21 Αυγούστου 2013

ΜΕΣΑ ΣΕ ΠΡΩΙΜΕΣ ΓΡΑΦΕΣ από τον Θεόδωρο Σαντά

ΜΕΣΑ ΣΕ ΠΡΩΙΜΕΣ ΓΡΑΦΕΣ
Τραγούδια της ζωής μου

Μέσα σε πρώιμες γραφές
με φτώχια και αναλαμπές
πέρασε η ζωή μου
Αγάπησα στη γειτονιά
ένα κορίτσι του βορά
κι έγινε η προσευχή μου

Πέρασα βρόχια και φωτιές
και τη βροχή του πόνου
και βγήκα μες στην αντηλιά
και στην καμπή του χρόνου
Περπάτησα στην αμμουδιά
κι έφτασα στην Περαία
κι εκεί στο φύκι ,στο γιαλό
έστησα την αυλαία

Μέσα σε πρώιμες γραφές
και σ’ αθώες εποχές
μέτρησα τον καημό μου
Κι είδα μια αυγή ,τη νύχτα εγώ
μια σκοτεινιά ως τον ουρανό
κι έχασα το σφυγμό μου.

Πέρασα βρόχια και φωτιές
και τη βροχή του πόνου
και βγήκα μες στην αντηλιά
και στην καμπή του χρόνου
Περπάτησα στην αμμουδιά
κι έφτασα στην Περαία
κι εκεί στο φύκι, στο γιαλό
έστησα την αυλαία

Μέσα σε πρώιμες γραφές
με του Θεού μου τις αρχές
έγραφα πάντα στίχους
Κι όλο Θυμάμαι το Ντεπώ
του Καββαδία τη Σμαρώ
το πούσι ,Κωχ και ήχους

Θεόδωρος Σαντάς,20-8-2013

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου