Κυριακή 26 Αυγούστου 2012

Ένα ποίημα από την Άννα Ιωαννίδου στην αγγλική και την ελληνική γλώσσα


THE TRAIN OF MY LIFE

My life is a train.
I have boarded
and I still travel.
My destination is the unexpected!
My days roll on broken rails
and the moments look like wagons
which forgot to reach the station ...
Μy life is a train.
A frantic trek on broken rails
while I painted my dreams
and made art with the sounds of my life.
A trip beyond the decay of time,
the boredom of safety.
And the painting was completed,
but the colors haven’t dried yet.
The train of my life gallops.
I look out of the window.
The past passes
very quickly.
I say goodbye to every "why",
"maybe" or "how"…
Every "must" was derailed.
Now my desires are my new companions.
My compass is the whistle of the train.
Now an adventure waits for my train.
It
΄s time to travel
without luggage
and intermediate stations.
My destination is the unexpected!
 
 
ΤΟ ΤΡΑΙΝΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ

Ένα τραίνο  η ζωή μου.
Επιβιβάστηκα
κι ακόμη ταξιδεύω.
Προορισμός μου το απρόσμενο!
Οι μέρες μου κυλούν σε σπασμένες ράγες
κι οι στιγμές βαγόνια  που  ξέχασαν
να  φτάσουν στον σταθμό …

Ένα τραίνο  η ζωή μου.
Ξέφρενο οδοιπορικό στις σπασμένες ράγες
ενώ ζωγράφιζα  τα όνειρά μου,
κι έκανα τέχνη με τους ήχους της ζωής μου.
Ένα ταξίδι στη φθορά του χρόνου,
στην πλήξη της ασφάλειας.
Κι ο πίνακας  ολοκληρώθηκε,
αλλά τα  χρώματα δεν στέγνωσαν ακόμη.

Το τραίνο της ζωής μου καλπάζει.
Κοιτάζω από το παράθυρο.
Το παρελθόν περνά αστραπιαία.
Αποχαιρετώ το «γιατί»,
το «ίσως», το «πως»…
Κάθε «πρέπει» εκτροχιάστηκε.
Τώρα συνεπιβάτες μου τα «θέλω»,
πυξίδα μου το σφύριγμα του τραίνου.

Μια περιπέτεια τώρα περιμένει το τραίνο μου.
Είναι ώρα ν’ αποδράσω 
χωρίς  αποσκευές
κι ενδιάμεσους  σταθμούς.
Προορισμός μου το απρόσμενο!

Το ποίημα συμμετείχε στον παγκόσμιο διαγωνισμό ποίησης "SEEKING FOR A POEM" και δημοσιεύτηκε στο περιοδικό τέχνης "DIOGEN PRO CULTURE MAGAZINE", (Σεράγεβο Βοσνίας – Ερζεγοβίνης), τεύχος Φεβρουαρίου 2012, σ. 50.

1 σχόλιο: