Δευτέρα 5 Ιανουαρίου 2015

"Στάσου κοντά μου" από τον Θεόδωρο Σαντά.


Στάσου κοντά μου και μέτρησε
πόσα νήματα απλώνει ο νους
να σε κρατήσει κοντά μου
πόσοι στίχοι αφήνουν
νωπή τη λαχτάρα τους
να σε ταξιδέψουν με ποταμόπλοια.
Μην κάνεις τις ώρες
να κλαιν τις μικρές μου επιθυμίες.
Μια μέθη με κάνει να σου γράφω ποιήματα
κι είναι τα θέλω σου που μ' εξουσιάζουν
κι είναι τα μάτια σου
ένα ατέλειωτο εκτυφλωτικό φως
που με εξακοντίζει
στις προβλήτες του άπειρου!
Στάσου κοντά μου
μη με εγκαταλείπεις στα ρόπτρα
των παλιών αρχοντόσπιτων
στους φοίνικες που κουρεύουν
των ανθρώπων τα χρόνια
και ρίχνουν τα φύλλα τους
μ' ένα σου νάζι.
Στάσου κοντά μου, άγριο κύμα
που βλάστησες καταχείμωνα
κι έγινες η Αλκυονίδα μου
κι έγινες το τραγούδι της νύχτας
που επιμένει πως το όνειρο
τρέφεται με το όνειρο
που φυτέψαμε χθες
και συνεχίζει να καλλωπίζεται
με λουλακί και με πράσινο
στην ακτή της Καλογριάς!

Θεόδωρος Σαντάς, Θεσσαλονίκη, 4-1-2015

**  Πίνακας ζωγραφικής που απεικονίζει τη μυθική μορφή της Αλκυόνης, όπως την εμπνεύστηκε ο Herbert James Draper. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου