Παρασκευή 13 Μαρτίου 2015

Δελτίο τύπου για την παρουσίαση του βιβλίου: "Το νησί και το αθάνατο νερό" στο 5ο και 11ο Δημοτικό Σχολείο Βόλου.




   Χθες το πρωί επισκέφτηκα το 5ο και 11ο Δημοτικό Σχολείο Βόλου, όπου είχα την ευκαιρία να μιλήσω με τα παιδιά της 5ης και 6ης τάξης για το βιβλίο μου: «Το νησί και το αθάνατο νερό». Καταρχήν, θα ήθελα να ευχαριστήσω τους διευθυντές των δύο σχολείων για την πρόσκληση, αλλά και τους εκπαιδευτικούς που -όπως φάνηκε- έκαναν καλή δουλειά οργανώνοντας μια όμορφη εκδήλωση, με πρωταγωνιστές τα παιδιά, που μου απηύθυναν πάμπολλες ερωτήσεις, αρκετές από τις οποίες με εξέπληξαν. Και ίσως εκεί ακριβώς να βρίσκεται το μυστικό ενός καλού βιβλίου, ότι ανοίγει έναν διαρκή διάλογο, απαντά σε ερωτήματα αλλά δημιουργεί και καινούργια ερωτήματα. 
   Μοιράστηκα τα συναισθήματα των ηρώων με τους μικρούς αναγνώστες και διαπίστωσα το έντονο ενδιαφέρον τους για το βιβλίο μου και για τη φιλαναγνωσία, ενώ απάντησαν στις ερωτήσεις μου με τρόπο που έδειξε πως διδάχτηκαν ουσιαστικά τα νοήματα και τα μηνύματα του βιβλίου και πως η ανάγνωση -εκτός ότι τα διασκέδασε- τα ωφέλησε σημαντικά. 
   Η μεγαλύτερη βέβαια συγκίνηση και χαρά για μένα ήταν όταν τα παιδιά, θέλοντας να εικονογραφήσουν το παραμύθι μου: «Μία σημαντική αποστολή», δούλεψαν την ιστορία του γάτου Αριστείδη στη μορφή κόμικς, χωριζόμενα σε εφτά ομάδες, και δημιούργησαν το δικό τους πρωτότυπο βιβλίο το οποίο μου το χάρισαν καλωσορίζοντας με στο σχολείο τους. Τα ευχαριστώ πάρα πολύ!!! 

Λάσκαρης Π. Ζαράρης 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου