Τετάρτη 12 Ιουνίου 2013

Δελτίο τύπου - "ΕΥΓΕΝΕΙΟΥ" Δημοτικού σχολείου Νέας Αγχιάλου

ΕΥΓΕΝΕΙΟ 1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

ΝΕΑΣ ΑΓΧΙΑΛΟΥ

                     ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΙΗΓΕΙΤΑΙ…………

Κλείνω φέτος αισίως τα 100 χρόνια λειτουργίας μου στη Νέα Αγχίαλο. Επιβίωσα από πολέμους φυσικές καταστροφές και έγινα το κοινωνικό και πολιτιστικό κέντρο αυτής της κωμόπολης. Έδωσα τα φώτα μου σε γενιές και γενιές Αγχιαλιτών. Υπηρέτησαν στις αίθουσές μου υπέροχοι άνθρωποι και εξαίρετοι εκπαιδευτικοί που έδωσαν στο έργο τους την ίδια τους την ψυχή. Ήρθε η ώρα λοιπόν να τα θυμηθούμε όλα αυτά και να ταξιδέψουμε στο παρελθόν και στις στιγμές εκείνων των χρόνων. Σας περιμένουμε όλους στο φιλόξενο χώρο της αυλής μου την Τετάρτη 12 Ιουνίου και ώρα 20:00 για να θυμηθείτε μαζί μου και να με τιμήσετε με την παρουσία σας.
                  
                             Ο Διευθυντής και ο σύλλογος διδασκόντων του σχολείου








ΤΕΤΑΡΤΗ 12 ΙΟΥΝΙΟΥ 2013
20:00

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου